Czy wiesz do czego jeszcze zdolny jest Twój SAP Business One?

Sprawdź na spotkaniu online dla Klientów Altab.

27 pażdziernika 2022

DODAJ DO MOJEGO KALENDARZA 2022-10-27 11:00:00 2022-10-27 12:30:00 Europe/Warsaw Gather Event template Spotkanie dla klientów Altab Online ALTAB S.A. sap@altab.pl
Spotkaj się z nami online

Podczas tegorocznego spotkania opowiemy o SAP Business One 10.0; o możliwościach raportowania w wersji przeglądarkowej; o Power BI w kontekście prezentacji i wizualizacji danych oraz o OneDrive – wirtualnym dysku w SAP Business One. Pojawią się także kwestie związane z automatyzacją pracy przy pomocy naszych rozwiązań (SPUMA, SAKOL) oraz o AltPiW – nowocześniejszej wersji rozwiązań AltBank i AltRK. 

Zwiększenie efektywności pracy z SAP Business One

W trakcie spotkania opowiemy Państwu także o tym, jak pracować z systemem SAP Business One jeszcze efektywniej! Powiemy także o tym jak przygotować system do zmian związanych z Krajowym Systemem e-Faktur (KSeF).  Nie zabraknie kilku słów o możliwościach SAP Business One z perspektywy użytkownika! Serdecznie zapraszamy! 

Krajowy system e – Faktur – na czym polega?

Krajowy system e – Faktur (KSeF) to ogólnopolski system faktur elektronicznych umożliwiający rejestrowanie, wystawianie, udostępnianie i przechowywanie faktur ustrukturyzowanych, czyli takich, które posiadają odpowiedni numer identyfikacyjny, ustandaryzowany format (XML) i dane dodatkowe dotyczące np. rodzaju faktury, pól procedur, kodów GTU, waluty, wartości akcyzy etc. ( -> dowiedz się więcej o fakturze ustrukturyzowanej). Faktura ustrukturyzowana ułatwia organom skarbowym kontrolę oraz umożliwia zdalne monitorowanie transakcji.

Dowiedz się jak przygotować system SAP Business One do wymagań krajowego systemu e-faktur!

Bankowość elektroniczna w SAP Business One 

Dzięki AltPiW obsługa procesów związanych z generowaniem i eksportem pakietów przelewów do bankowości elektronicznej została maksymalnie zautomatyzowana. Rozwiązanie skraca proces obsługi  operacji bankowych. AltPiW umożliwia między innymi generowanie i eksport paczek przelewów, definiowanie priorytetów przelewów czy grupowanie przelewów. W przypadku firm posiadających oddziały ustandaryzowany jest proces bankowości elektronicznej i dostosowany do regulacji prawno-podatkowych w danym kraju -> dowiedź się więcej o bankowości elektroniczej w SAP Business One

Powitanie Gości

Dowiedz się co nowego w SAP Business One

  • Technologia HANA – zalety, korzyści i omówienie warunków przejścia na SAP HANA. 
  • SAP Business One wersja 10.0 – poznaj najnowszą wersję systemu 
  • SAP Business One Road MAP – dowiedz się więcej o kierunkach rozwoju SAP Business One 

SAP Business One coraz bardziej funkcjonalny – poznaj nasze rozwiązania dodatkowe

Sukces klienta nie jest dziełem przypadku. Jest efektem kreatywności, połączenia wiedzy, dobrej organizacji i odpowiednich narzędzi informatycznych. SAP Business One przynosi realne korzyści. Po wdrożeniu firma działa wydajniej i efektywniej dzięki integracji i automatyzacji kluczowych procesów oraz dzięki analizom biznesowym. Dowiesz się jak przygotować się do wdrożenia, na co zwrócić uwagę w procesie wyboru systemu i firmy wdrożeniowej.

Nie tylko SAP Business One

Dowiedz się więcej na temat kompleksowej oferty Altab – wsparcie sprzętowe, bezpieczeństwo, szkolenia dla użytkowników. 

Współpraca z Altab

Co się zmieniło, gdzie szukać informacji i jak zwiększyć efektywność naszej współpracy. 

Agenda

Spotkanie 11:00 – 12:30
Główne punkty spotkania:

1. SAP Business One 10.0 - możliwości raportowania w wersji przeglądarkowej; prezentacja i wizualizacja danych przy użyciu Power BI oraz OneDrive - wirtualny dysk SAP Business One.

2. Pracuj efektywnie, a nie ciężko - automatyzacja pracy z nowoczesnymi rozwiązaniami Altab.

3. Wykorzystaj swój system SAP Business One jeszcze efektywniej. Poznaj historie i doświadczenia naszych klientów.

4. Bądź na bieżąco! Ważne informacje z Biura Obsługi Klienta i Centrum Serwisowego Altab!

Zapraszamy do rejestracji!

Po zakończeniu spotkania będziemy do Państwa dyspozycji,
gdyby mieli Państwo dodatkowe pytania.

Prelegenci

Dorota edited - Dorota Kowalczyk

Dorota Kowalczyk

Kierownik Biura Obsługi Klienta

Altab S.A.

Od 7 lat zajmuje się obsługą Klienta w Altab S.A. i dba o utrzymanie jak najlepszych relacji z naszymi partnerami biznesowymi. Pomaga Klientom uzyskać potrzebne informacje dotyczące zgłoszeń, płatności czy oferty produktowej Altab. Pośredniczy z kontaktach z Centrum Serwisowym Altab i przygotowuje oferty handlowe. Chętnie pomaga w rozwiązywaniu wszelkich problemów, które leżą w zakresie jej kompetencji lub kontaktuje Klienta z odpowiednią osobą z zespołu Altab.

Magda edited edited edited - Magdalena Sowińska

Magdalena Sowińska

Doradca ds. Obsługi Klienta

Altab S.A.

Magdalena Sowińska

W firmie Altab S.A. pracuje od 15 lat. Odpowiada na pytania Klientów związane z usługami oferowanymi przez Altab. Obsługuje dokumenty związane ze sprzedażą, od oferty do monitowania należności. Kontroluje zrealizowane zgłoszenia serwisowe. Pośredniczy w kontaktach między Klientem, a Centrum Serwisowym Altab. Dba o dobre relacje z Klientem.

Marlena edited edited - Marlena Salińska

Marlena Salińska

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Altab S.A.

Marlena Salińska

W Altab pracuje od marca 2019 r. Wspiera pracę Centrum Serwisowego Altab. Jest odpowiedzialna za bezpośredni kontakt z klientami. Zajmuje się rejestracją zgłoszeń serwisowych. Udziela klientom pomocy w rozwiązywaniu problemów i informuje o przebiegu podjętych działań.

Pawel ab edited - Paweł Matejko

Paweł Matejko

Project Manager

Altab S.A.

Paweł Matejko jest ekspertem w zakresie zarządzania, kierowania projektami informatycznymi, BI, rachunkowości zarządczej oraz controllingu. W Altab S.A. odpowiada za przygotowanie i realizację strategii rozwoju. Jest skutecznym menadżerem posiadającym umiejętności dostrzegania i wykorzystania potencjału tkwiącego we współpracownikach.

“Jestem wizjonerem, mam głowę pełną pomysłów, które konsekwentnie realizuję. To na co nie mogę sobie pozwolić to strata czasu. Dlatego w swojej pracy korzystam z rozwiązań organizacyjnych wspomagających zarządzanie, zbudowanych w oparciu o najnowocześniejsze rozwiązania technologicznie i narzędzia informatyczne. Dzięki temu dostrzegam ukryty potencjał i mogę tak zarządzać czasem, by realizować również swoje pozazawodowe pasje”.

Paweł Matejko

DSC07073 6 edited edited 1 - Rafał Szymański

Rafał Szymański

Doradca Biura Obsługi Klienta

Altab S.A.

Rafał Szymański

Doradca Biura Obsługi Klienta pracuje w Altab od początku istnienia firmy. Zajmuje się koordynowaniem działań pomiędzy Serwisem i BOK. Rozmawia z klientami o usprawnianiu, rozbudowywaniu i rozwijaniu ich rozwiązań oraz dba o utrzymanie jak najlepszych relacji z nimi.

Rejestracja

Zarejestruj swoją wizytę na spotkanie.








Szanujemy Twoja prywatność, wysyłając e-maile zgadzasz się z polityką firmy.*.

* pola obowiązkowe


Rejestracja

Zarejestruj swoją wizytę na spotkanie.








Szanujemy Twoja prywatność, wysyłając e-maile zgadzasz się z polityką firmy.*.

* pola obowiązkowe


mala dorota 300x200 - Rafał Szymański

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!

Dorota Kowalczyk
dorota.kowalczyk@altab.pl
+48 693 862 005

 

 

Inne funkcje

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z
Polityka Cookies / Polityka Prywatności.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close